KUNDESERVICE:


Telefon: 0407580258

E-mail : asiakaspalvelu@tallitukku.fi


Du kan også efterlade en besked via kontaktformularen!

Hvis din sag ikke haster og ikke vedrører ordrer eller returnering, kan du sende os en besked på Instagram @tallitukku eller på Facebook Messenger.


Vi bestræber os på at svare på din e-mail så hurtigt som muligt, inden for 48 timer på hverdage.

Vi har åbent på hverdage fra 11-00-15.00, og vi svarer også på kontaktanmodninger uden for dette tidsrum.


Vores kontoradresse:

Holkonkyläntie 71
63610 TUURI



Se venligst nedenfor for de oftest stillede spørgsmål:


Spørgsmål 1. Jeg har mistet min returformular - hvad nu?


Når du er logget ind, kan du udskrive returformularen fra fanen Returformular. Du kan ikke returnere produkter uden en returformular
Denne returadresse er forudbetalt, så du skal ikke betale porto, når du returnerer produkter. Du skal blot aflevere din pakke på det nærmeste posthus og angive vores referencenummer, som du kan finde på returformularen eller ved at spørge vores kundeservice
Hvis du har brug for flere oplysninger om returnering, bedes du kontakte vores kundeservice

Spørgsmål 2. Det produkt, jeg gerne vil have, er ikke i min størrelse - kommer der flere?


Vi genopfylder produkter, hvor det er relevant, forudsat at de stadig er tilgængelige fra fabrikken og ikke er et udgået produkt. Sæsonfarver er produkter, der generelt kommer på lager én gang og sælges, indtil de løber tør - og som ikke kan fås fra fabrikken. Vi forsøger altid at have hestefoder på lager. Men af og til bliver fragtforsendelser forsinket, eller produktsalget bliver fejlbedømt, og i så fald sker genopfyldningen normalt inden for 2 uger - som regel før.

Spørgsmål 3. Har I modtaget min returnering?


Det tager mellem 2 og 14 dage for returvarer at ankomme til posthuset, hvilket naturligvis påvirker behandlingstiden. Når den er modtaget, behandles den normalt med det samme, men senest inden for en uge. Hvis du kommer i tanke om, at du har glemt at udfylde alle felterne i formularen, efter at du har sendt varen retur, kan du sende de manglende oplysninger via kontaktformularen
Hvis du har bestilt hos Walley og endnu ikke har betalt fakturaen, trækker vi produkterne fra fakturaen, og det er ikke nødvendigt at angive dit kontonummer.