hvad er jeres betingelser for refusion?

Vi gør vores bedste for at give dig den mest nøjagtige idé og billede af de produkter, der allerede findes på hjemmesiden. Størrelserne er som regel rigtige første gang, hvis du følger vores størrelsesanbefalinger. Men nogle gange lever produktet ikke op til dine forventninger, så du kan stadig annullere dit køb, selv efter at du har modtaget produkterne



instruktioner til brug


1.returner produkterne, som de var, da du modtog dem. Håndter produktemballagen med forsigtighed.

2. Medsend den ordrebekræftelse, du har modtaget, og returformularen med dit kontonummer, hvis du har betalt for ordren, og årsagen til returneringen. Hvis du har bestilt hos Walley, kan du enten betale fakturaen og give os dit kontonummer eller vedlægge fakturaen sammen med returneringen, og i så fald vil du modtage en opdateret faktura i din e-mail, når returneringen er blevet behandlet

3. Tag pakken med på posthuset, og fortæl dem, at det drejer sig om en returnering til Natural Chia Ltd, og medsend referencenummeret 647654. Posthuset vil tage imod pakken og opkræve Tallitukku for den, hvilket betyder, at du ikke behøver at betale porto for returneringer
BEMÆRK! Tag en kvittering for kundens returnering. Vi refunderer kun prisen for mistede varer mod en kvittering, der beviser, at du har afleveret varerne til posthuset

BEMÆRK! Returnering er gratis, hvis instruktionerne følges. Vi refunderer ikke returomkostningerne, hvis du ikke bruger en forudbetalt Itella-kunderefusion. Hvis det returnerede produkt er defekt (beskadiget, brugt), er Tallitukku ikke forpligtet til at refundere den fulde pris for returneringen. Hvis de returnerede produkter ikke er i videresalgstilstand på grund af kundens fejl, vil vi beholde en del af salgsprisen som kompensation for skader