Leveringsbetingelser for webshop


Gældende fra 21.04.2017. Ved at bestille accepterer du disse betingelser.

Generel information om onlinebutikken
Produkterne i onlinebutikken sælges af Tallitukku. Vi sælger produkter til myndige personer og virksomheder med et business-ID i Finland. Priserne på produkterne er inklusive moms. Vi forbeholder os ret til at ændre priser og forsendelsesomkostninger

For at bestille
Produkter bestilles som regel via internettet fra Jerone.fi gennem indkøbskurven. Før du bestiller produkter, skal du registrere dig som bruger og udfylde registreringsformularen med dit navn, kontakt- og faktureringsoplysninger

Alle ordrer vil blive bekræftet via e-mail med angivelse af prisen på ordren, leveringsomkostningerne og de bestilte produkter. For at modtage en ordrebekræftelse skal du angive din e-mailadresse, når du afgiver din ordre. Kunden accepterer de leveringsbetingelser, der gælder for den enkelte ordre.

Ordrebekræftelse
Vi sender dig en ordrebekræftelse via e-mail, som du kan konsultere, hvis det er nødvendigt
- ordrenummeret
- det samlede beløb på fakturaen
- det samlede beløb for ordren
- betalingsmetode
Du kan også tjekke indholdet af din ordre via din brugerkonto på vores hjemmeside.

Leveringstid
Vi sender produkter hver arbejdsdag, så den samlede leveringstid for produkter er kun 1-2 dage.

Leveringsmetode ogleveringsomkostninger
Leveringsomkostningerne bestemmes af forsendelsens vægt. Du kan se den endelige fragtpris ved kassen, når du bestiller. En tungere forsendelse vil altid koste lidt mere. Vi leverer ordrer under 35 kg som en pakke, til en pakkeautomat på posthuset, som brev eller som betalingsbrev. Vi leverer ordrer over 35 kg som en Express Multi-Package eller som en Freight Delivery på en Freight Pallet, Roll-on Roll-off, EUR Pallet eller FIN Pallet afhængigt af den samlede forsendelses volumen og vægt. Pakker kan spores ved hjælp af forsendelsesnummer. For mere information om Postens pakkemuligheder, gebyrer og leveringsmetoder, besøg venligst Postens hjemmeside. Du kan også afhente produkterne fra vores afhentningslager i Tuuri eller komme og handle i vores butik i Business Centre Tuuri Portti i Tuuri.

Betingelser for returnering
Kunden har 30 dages returret. Returretten gælder kun for ubrugte og salgbare produkter i original emballage. Vedlæg venligst en omhyggeligt udfyldt returformular sammen med din returnering. Kundens eget bidrag til returomkostningerne er 4,90 €, men 0 € på grund af fabrikationsfejl eller leverandørfejl. Hvis du har bestilt via faktura, bedes du lægge dette beløb til det samlede fakturabeløb.

Ved returnering af varerne skal postvæsenets eller rejsebureauets forudbetalte returservice anvendes - vi refunderer ikke kundens returomkostninger ved andre leveringsmetoder! Vi accepterer ikke returneringer, der sendes mere end 30 dage efter levering. Når en returnering er accepteret, vil pengene blive refunderet direkte til din konto, når returneringen er modtaget og behandlet, eller produkterne vil blive krediteret til din faktura.

Sørg for at tage en kvittering med til kunden. Vi refunderer kun prisen for mistede varer, når vi har modtaget bevis for, at du har afleveret varerne til postvæsenet.

Adresse til returnering
Tallitukku
Holkonkyläntie 71
63610 Tuuri

Problemer med transport og defekte produkter
Hvis et produkt er blevet væk under transporten, beskadiget eller det forkerte produkt er blevet leveret til kunden, skal kunden straks rapportere fejlen ved at bruge kontaktformularen her eller ved at ringe til kundeservicenummeret 0407580258

Meddelelse om fejlagtig levering eller defekt produkt skal ske inden for 30 dage efter modtagelse af produktet. Hvis pakken er beskadiget på posthuset, skal produktet straks anmeldes til posthuset

Andet
Vi forbeholder os ret til at ændre vores leveringsbetingelser. Kunden skal kontrollere de aktuelle leveringsbetingelser, før han afgiver en ordre

Tallitukku behandler alle kundeoplysninger strengt fortroligt

Vi forbeholder os ret til at ændre priser, lukke kundekonti og annullere eller afslutte transaktioner uden varsel. Annullering eller returnering af en transaktion vil dog aldrig resultere i nogen økonomiske omkostninger for forbrugeren, forudsat at betingelserne i den finske forbrugerbeskyttelseslov er opfyldt. I tilfælde af skader forbeholder vi os ret til at refundere produkterne op til den fulde pris inklusive porto, men som et spørgsmål om god kundeservice kan vi refundere mere.

Hvis du ikke er i stand til at afhente din ordre på posthuset, kan du underskrive en fuldmagt til en betroet person, der kan afhente din pakke på posthuset med bevis på identitet. Hvis du giver vores kundeservice besked, kan vi også forlænge afhentningstiden, så du har tid til at hente din pakke.
For uafhentede pakker opkræver vi et leveringsgebyr på 8,90 €

Produktbilleder kan indeholde små nuancefejl

Ved specialtilbud som Køb 3, betal 2 udløber tilbuddet, hvis nogle af produkterne returneres. Når du returnerer et af tre produkter, betaler du den fulde pris for de to produkter, du beholder. For at forhindre svindel forbeholder vi os retten til at opkræve kunden værdien af portoomkostningerne fra det beløb, der skal returneres, hvis ordrens værdi oprindeligt oversteg grænsen for gratis forsendelse, men værdien af de produkter, som kunden beholder, er under grænsen for gratis forsendelse. Hvis der blev anvendt en procentvis rabat på ordren, vil refusionen for det returnerede produkt tage højde for den procentvise rabat og vil ikke være lig med den udiskonterede pris på produktet